FAQ

  • Jak mohu zrušit objednávku?
  • Jak probíhá objednání personifikovaného produktu
  • Mohu upravit svou objednávku?
  • Neobdržel jsem potvrzení objednávky
  • Jaké platební metody akceptujete?
  • Vrácení platby
  • Jaké metody přeprav nabízíte?
  • Za jak dlouho dostanu svou objednávku?
  • Jak mohu sledovat objednávku?
  • Kolik stojí přeprava?
  • Zásilka dorazila poškozená
  • Jak mohu vrátit zakoupené zboží?
  • Prodáváte dátkové poukazy?
  • Jak vás mohu kontaktovat?

Objednávka

Jak mohu zrušit objednávku?

Pokud si přejete svou objednávku zrušit, prosím kontaktujte nás co nejdříve, obzvlášt, pokud jde o personifikovaný produkt, jako jsou hvězdné mapy.

Produkt je vyrobený na míru a pokud již proběhne tisk, není možné objednávku zrušit. Při nevyzvednutí objednávky nebo zrušení poté, co byla objednávka vytištěna, je zákazník dle našich VOŠ povinen uhradit vzniklé náklady na tisk příp.dopravu.

Pro zrušení nás kontaktujte ve všední dny: 8:00 - 18:00 na telefonním čísle +420 777 832 859 nebo emailem na adrese info@doramu.cz.

Jak probíhá objednání personifikovaného produktu

Abychom zajistili produkt v kvalitě, kterou očekáváte, odešleme vám nejdéle do 24 hodin digitální návrh produktu. Vaší objednávku následně zpracujeme až poté, co nám potvrdíte, že je návrh v pořádku. V případě nejasností se s vámi telefonicky spojíme.

Pokud tuto kontrolu nepožadujete a prioritou je pro vás rychlost, zaškrtněte políčko "Návrh nepotřebuji - spěchám."

Následně objednávku zpracujeme do 24 hodin v pracovní dny. Ten samý nebo následující den probíhá předání přepravní společnosti a další den vám kurýr předá balíček/je připraven na výdejním místě. Celkem tedy proces trvá obvykle 2-3 dny od objednání. 

Mohu upravit svou objednávku?

Pokud si přejete svou objednávku upravit, prosím kontaktujte nás co nejdříve, ve všední dny: 8:00 - 18:00 na telefonním čísle +420 777 832 859, nebo emailem na adrese info@doramu.cz.

U objednávek produktu vyrobeného na míru (jako jsou Hvězdné mapy), u kterých již proběhne tisk, není možné zrušení. 

Neobdržel jsem potvrzení objednávky

Pokud nemůžete email najít, prosím zkontrolujte si složku SPAM a zkontrolujte, zda se shoduje emailová schránka, ve které hledáte s tou, kterou jste zadali při doručení.

Kontaktovat nás můžete ve všední dny: 8:00 - 18:00 na telefonním čísle +420 777 832 859, nebo emailem na adrese info@doramu.cz.

Platba

Jaké platební metody akceptujete?

Akceptujeme následující platební metody:

Platby kartou:

  • MasterCard
  • Visa

Online platební metody:

  • Google pay
  • Apple pay

Platby bankovním převodem:

Informace k platbě zasíláme po dokončení objednávky. Pokud vám email nedorazil, prosím zkontrolujte si složku spam. V opačném případě nás kontaktujte na emailu info@doramu.cz, nebo na telefonním čísle +420 777 832 859.

Platby při doručení:

Zaplatit můžete také při doručení v hotovosti nebo kartou přímo kurýrovi. Přepravní společnosti bohužel tuto službu nenabízí zdarma, proto Vám bude při tomto typu platby účtován doplatek 39CZK.

Vrácení platby

Snažíme se vyřídit všechny vrácené platby do 2 pracovních dní poté, co obdržíme zboží zpět. Prosím vezměte v potaz, že některé banky si vezmou dodatečný čas na zprocesování platby. Z naší zkušenosti však zpracovaní běžně netrvá déle než 24 hodin. Prosím zkontrolujte si také účet, který jste uvedli jako účet pro vrácení platby. 

Přeprava

Jaké metody přeprav nabízíte?

Máte možnost vybrat si z následujících přeprav:

  • Výdejní místa Zásilkovny - omezeno pro určité typy produktů
  • Výdejní místa DPD - omezeno pro určité typy produktů
  • Kurýrem domů (PPL, DPD)

Kurýrní společnost pro doručení domů vybíráme v závislosti na typu zásilky.

Výdejní místa DPD a Zásilkovna mohou být omezeny u zásilek s větším rozměrem typicky D0 formát, balicí papíry...)

Za jak dlouho dostanu svou objednávku?

Objednávky běžně zpracováváme do 24hodin v pracovní dny. Ten den/následující den probíhá předání přepravní společnosti a další den vám kurýr předá balíček/je připraven na výdejním místě. Celkem tedy proces trvá 2-3 dny od objednání. 

Objednávka Hvězdné mapy: Abychom zajistili produkt v kvalitě, kterou očekáváte odešleme vám nejdéle do 24 hodin digitální návrh produktu. Vaší objednávku následně zpracujeme až po té, co nám potvrdíte, že je návrh v pořádku. Pokud tuto kontrolu nepožadujete a prioritou je pro vás rychlost, zaškrtněte políčko "Návrh nepotřebuji - spěchám."

Jak mohu sledovat objednávku?

V emailu s potvrzením o odeslání objednávky obdržíte trackovací číslo, pod kterým můžete svoji objednávku sledovat. Pokud nemůžete email najít, prosím zkontrolujte si složku SPAM.

Kontaktovat nás můžete ve všední dny: 8:00 - 18:00 na telefonním čísle +420 777 832 859 nebo emailem na adrese info@doramu.cz.

Kolik stojí přeprava?

Máte možnost vybrat si z následujících přeprav:

  • Výdejní místa DPD (včetně DPD boxů a Alzaboxů)                  69 CZK
  • Výdejní místa Zásilkovny (včetně Z-Boxů)                                79 CZK
  • Kurýrem na adresu (PPL, DPD)                                              109 CZK

Výdejní místa DPD a Zásilkovna mohou být omezeny u zásilek s větším rozměrem typicky D0 formát, balicí papíry...)

Zásilka dorazila poškozená

Pokud dorazí vaše zásilka viditelně poškozená, nejlepším krokem je odmítnout převzetí zásilky z důvodu poškození. Často se setkáváme s nevybíravým zacházením kurýrů se zbožím a okažitým odmítnutím pomáháte takové jednání zastavit.

Pokud jste již zásilku převzali, pokuste se alespoň vyfotit stav balíku před jeho rozbalením. (Nejlépe foto poškozeného balení, včetně dobře viditelného štítku i foto poškozeného produktu) To nám společně pomůže prokázat pochybení na straně kurýra a uplatnit reklamaci.

V každém případě nás kontaktujte ve všední dny: 8:00 - 18:00 na telefonním čísle +420 777 832 859 nebo emailem na adrese info@doramu.cz. Společně probereme další kroky, které povedou k vyřešení vzniklé škody.

Vrácení zboží

Jak mohu vrátit zakoupené zboží?

Pokud si přejete svou objednávku vrátit, je klíčové, zda se jedná o personifikovaný produkt. Pokud jsme produkt vyrobili na zakázku (například specifické texty na produktu), nelze bohužel objednávku vrátit. To se typicky týká hvězdných map, balicích papírů a podobně.

Pokud se nejedná o produkt vyrobený na míru, kontaktujte nás ve všední dny: 8:00 - 18:00 na telefonním čísle +420 777 832 859 nebo emailem na adrese info@doramu.cz.

Ostatní

Prodáváte dátkové poukazy?

Ano, nabízíme dárkové poukazy v hodnotě 500, 1000, 1500, 2000, 2500, 3000, 4000 a 5000CZK. Pokud ale máte zájem o poukaz na jinou částku, nebo dokonce na konkrétní produkt, kontaktujte nás. Dárkové poukazy v našem e-shopu naleznete zde.

Jak vás mohu kontaktovat?

Kontaktovat nás můžete ve všední dny: 8:00 - 18:00 na telefonním čísle +420 777 832 859 nebo emailem na adrese info@doramu.cz.